به کوشش سازمان جوانان استان یزد؛

افتتاحیه مسابقات فوتسال جام شهدای دهم فروردین، یادواره شهید بخشنده برگزار گردید

یزدفردا:افتتاحیه مسابقات فوتسال جام شهدای دهم فرودین یادواره شهید بخشنده با حضور 14 تیم از سازمان های مردم نهاد جوان استان یزد در محل سالن ورزشی امام علی (ع) دانشگاه یزد برگزار شد.
به گزارش یزدفردا نقل از روابط عمومی سازمان جوانان ؛ در ابتدای افتتاحیه این مسابقات سرپرست سازمان جوانان استان یزد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دهم فروردین سال 1357 و با اشاره به اهمیت ورزش ، آن را امری ثابت شده در سلامت جسمی و نشاط روحی دانست.
وی ايجاد نشاط، سلامتي، غني سازي اوقات فراغت ، جذب جوانان به محيط هاي ورزشي و همچنین کاهش آسیب های اجتماعی و انحرافات از قبیل اعتیاد، درگیری های خیابانی و نزاع های جمعی و انحرافات جنسی را از اهداف و نتایج گسترش ورزش در جامعه دانست.
" محمد حسین پارساییان" ایجاد زمینه ای برای آشنایی سمن ها با یکدیگر، افزایش روحیه پهلوانی و جوانمردی و افزایش روحیه مشارکت، تعاون و همکاری را از اهداف برگزاری مسابقات فوتسال جام شهدای دهم فروردین برشمرد.
وی ورزش نمودن با هدف گذران امور زندگی، کسب شهرت و محبوبیت و وقت گذرانی را از اهداف ناصحیح ورزش کردن یاد کرد.
سرپرست سازمان جوانان استان یزد با اشاره به توصیه رهبر معظم انقلاب به جوانان مبنی بر تحصیل، تهذیب و ورزش افزود: در فرهنگ دینی و ملی ما ورزش از جایگاه ویژه ای برخوردار است.
" محمد حسین پارساییان" در پایان با اشاره به عنایت ویژه دولت نهم بر امر ورزش؛ ثبت واعطای مجوز به سمن ها با رویکرد ورزشی، حمایت از سمن های ورزشی، همکاری با دستگاه های دولتی جهت ورزش همگانی و برگزاری جام فوتسال شهید بخشنده را از اقدامات سازمان جوانان در راستای گسترش فرهنگ ورزش در بین جوانان برشمرد.
درادامه افتتاحیه این بازی ها مدیر کل تربیت بدنی استان یزد گفت: ورزشکار باید همت بلند، روحی بزرگ و دیدی وسیع داشته باشد.
" کمالی" با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب افزود: عقل سالم در بدن سالم است ، ورزش همانطور که بدن را تربیت و سالم می کند عقل را هم سالم کرده و اگر عقل سالم باشد تهذیب نفس هم بدنبال او
باید باشد.
وی درپایان به عملکرد اداره کل تربیت بدنی استان در توسعه ورزش و فضاهای ورزشی در چهارسال گذشته اشاره نمود.
گفتنی است افتتاحیه این مسابقات با حضورسرپرست سازمان جوانان استان یزد، کمالی مدیرکل تربیت بدنی استان یزد ورضایی سرپرست معاونت پشتیبانی استاندار ی و اعضای تیم های شرکت کننده در جام برگزار شد.
لازم به ذکر است بازی افتتاحیه این مسابقات بین موسسه راهیان صراط حقیقت وکانون شمیم رضوان برگزار گردید که با نتیجه مساوی 2-2 به پایان رسید. همچنین در روز نخست این رویداد ورزشی تیم های موسسه نوید سحر زارچ وانجمن جوانان فاضل بافق، کانون دانشجویان نخبه ایران زمین وکانون یاران صبح، موسسه خروش خاموش و کانون اسوه، کانون نو آوران ایران اسلامی وموسسه صفیر صبا، موسسه همسنگر عشق وکانون جوانان عصر نوین به مصاف هم رفتند.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا